Продавець Автоматика Для Ворот - Секционные Ворота - в Интернет Магазине Ай-Ворота розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
238 відгуків
promo_banner

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Інтернет Магазин i-vorota.com.ua
Фільтри
Ціна
Інтенсивність роботи, %
Ширина, м
Высота, м
Час відкривання
Виробник
Країна виробник
Довжина стріли, м
Напруга живлення
Тип приводу
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    10:0014:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (95) 452-55-11
Vodafone (viber)
+380 (93) 381-77-20
Life
+380 (96) 717-55-11
Kyivstar
+380 (57) 761-58-20
отдел оптовых продаж
Автоматика Для Ворот - Секционные Ворота - в Интернет Магазине Ай-Ворота
Руденко Евгений
вулиця Машинобудівна, 41, 03067, Київ, Україна
www.i-vorota.com.uavorotaukr@gmail.com+380933817720+380954525511
+380 (95) 452-55-11
+380 (93) 381-77-20
+380 (96) 717-55-11

Faac

Шлагбауми Faac

ШЛАГБАУМИ FAAC

 

 

ШЛАГБАУМ АВТОМАТИЧНИЙ

Ще зовсім недавно основним засобом для обмеження і регулювання транспортного в'їзду на територію, були ворота. Застосування цього виду пристроїв було не завжди виправдано, оскільки передбачало наявність паркану і обмежувало не тільки в'їзд на територію, але і її огляд. Вихід з положення був знайдений, і на зміну традиційним в'їзних воріт прийшли легкі і елегантні автоматичні шлагбауми.

Автоматичний шлагбаум - це сучасний пристрій призначений для контролю доступу транспортних засобів на закриту або охоронювану територію, основними функціями якого є перепони і звільнення шляху машин наступним всередину або назовні обгородженого об'єкта. 

 


Де використовують шлагбауми?

Основна область застосування шлагбаумів – це гаражні комплекси, автостоянки і місця для парковок. Також їх використовують для обмеження в'їзду на закриті охоронювані території з високою і середньою інтенсивністю руху (від 50% до 100%), які можуть належати торговим комплексам або невеликим промисловим підприємствам. Зараз багатоповерхові будинки (ОСББ) закривають проїзд таким способом. В залежності від ширини в'їзду, довжина стріли бар'єру може змінюватись в межах від 2 до 8 метрів.

Конструктивно шлагбаум влаштований таким чином. На стійці (тумбі) встановлена стріла рухома, яка приводиться в рух (піднімається і опускається за допомогою електромеханічного або електрогідравлічного приводу. В місцях з обмеженою висотою підйому, можуть застосовуватися висувні моделі.

 


Особливості сучасних шлагбаумів:

Конструкція шлагбаума складається з декількох елементів:

  • вертикальна стійка (тумба);
  • силовий механізм (вмонтований електромеханічний або електрогідравлічний привід);
  • стріла (горизонтальна перекладина, що перекриває проїзд).

В залежності від особливостей об'єкта вибирається конструкція з довжиною стріли дозволяє перекрити проїзд, у разі якщо проїзд ширше 8 метрів, то встановлюються шлагбауми відразу з двох сторін

 

 

ПЕРЕВАГИ ШЛАГБАУМІВ FAAC

Потужні балансувальні пружини забезпечують плавний рух і точне позиціонування стріли.
 
Шлагбауми Faac відрізняються простий налаштування та програмування кінцевих положень стріли.
Є можливість програмування та індивідуальної настройки роботи шлагбаума.
 
Вбудований в тумбу джерело світла забезпечує видимість у зоні шлагбаума в темний час доби.
Безпека – при зіткненні рух автоматично припиняється.
 
Універсальність – зміна напрямку установки стріли за допомогою мікроперемикача.
Ударостійкий захисний корпус.
 
Висока продуктивність.

 

 

ТИПОВЕ ПРИСТРІЙ АВТОМАТИЧНІ ШЛАГБАУМИ FAAC

незалежно від типу або виробника, абсолютно будь-шлагбаум може бути автоматичним, для цього необхідно застосування декількох основних, необхідних для автоматичної експлуатації, елементів:

Тумба шлагбаума
Це основний елемент будь-якого шлагбаума, всередині нього розташований силовий механізм приводить її в рух. Таким механізмом може бути електродвигун, якщо мова йде про електромеханічних щлагбаумах або гідравлічний механізм, якщо розглядаються гідравлічні шлагбауми. Крім силового механізму в тумбі розміщуються: блок управління, контролер, балансувальна пружина і блок живлення. Сама тумба, корпус, зазвичай виготовляється з ударостійких матеріалів, які так само стійкі до корозії.
Стела шлагбаума

Це рейка, яка перегороджує шлях для руху транспортних засобів. Необхідна довжина стріли шлагбаума підбирається виходячи з ширини проїзної, в тому місці, де планується встановлення шлагбаума. Варто пам'ятати і розуміти що будь-яку стрілу шлагбаума можна підрізати на місці, якщо в процесі установки вона виявиться надто довгою, але величина на яку можна підрізати стрілу обмежена балансувальної пружиною шлагбаума, адже кожна пружина расчита на певну вагу і довжину стріли. Стріли для шлагбаумів виготовляються круглої або прямокутної форми. Круглі стріли використовуються в місцях, де спостерігаються сильні вітри, адже їх обтекамость дозволяє знизити вітрову навантаження на стрілу і сам механізм шлагбаума. Є випадки коли стрілу шлагбаума неможливо підняти вгору, наприклад: при в'їзді на підземну парковку, наприклад ширина проїзду на парковку 5 м, а висота всього 4, у такому випадку використовується 5-ти метрова стріла на яку встановлюється спеціальний механізм "зламу". Механізм "зламу" дозволяє розділити її на дві частини, перша частина, що ближче до тумбі шлагбаума, піднімається вгору, а друга частина залишається в горизонтальному положенні.

Фотоелементи
Це обов'язковий елемент, який повинен бути встановлений для нормальної роботи автоматичного шлагбаума. Фотоелементи складаються з двох пристроїв, які встановлюються один навпроти одного: 1 – пристрій, який випромінює інфрачервоне проміння, 2 — пристрій, який приймає цей промінь. В момент, коли під шлагбаумом знаходиться якесь перешкода, транспортний засіб чи людина, цей промінь потрапляє на перешкоду і переривається, приймач фіксує переривання променя і подає сигнал на блок керування, далі відбуватися певне запрограмоване дію, зупинка стріли або підняття стріли у максимальну позицію. Наприклад, якщо автомобіль, з якихось причин, зупинився в зоні проїзду, то стріла шлагбауму не опуститься до тих пір, поки він не від'їде.
Стійка для тримання стріли (улавлеватель)
Цей елемент є опорою для стріли, що дозволяє знизити навантаження на механізм шлагбаума. Наявність стійки є обов'язковим елементом для шлагбаумів з довгою стрілою, але її використання не зашкодить і шлагбаумами з короткою стрілою, наприклад 3 м, так як це дозволить збільшити термін служби шлагбаума. Стійки бувають двох видів: стаціонарні і рухомі. Перші фіксуються в покритті як і сам шлагбаум, а другі кріпляться до стріли шлагбаума.
Пульт дистанційного керування
Що може бути зручніше ніж відкриття шлагбаума без зусиль і необхідності виходити з автомобіля? І це досягається шляхом застосування автоматичного шлагбаума на пульті дистанційного управління. Пульт дистанційного керування для шлагбаумів являє собою невеликий бездротовий брелок – приводить стрілу шлагбаума в рух одним натисканням на кнопку. Працює пульт ДУ за допомогою спеціальних радіосигналів, що передаються від пульта до контролера.

 

 

ОРИГІНАЛЬНИЙ ШЛАГБАУМ FAAC – ГАРАНТІЯ ТРИВАЛОЇ І НАДІЙНОЇ РОБОТИ

 

шлагбаум

Автоматичний шлагбаум Faac

Лучше один раз купить оригинальный шлагбаум и пользоваться, чем покупать подделки и ремонтировать.

Продукция итальянской компании Faac Group широко представлены на нашем рынке и пользуются заслуженным спросом. Большинство моделей Faac работают на электрогидравлическом принципе, что обеспечивает им безусловное преимущество в плане безопасности и долговечности. 

Автоматический шлагбаум Faac работает следующим образом. По сигналу с пульта управления или кнопки, электродвигатель приводит в движение маслонасос, который нагнетает масло в гидроцилиндр. Шток поршня цилиндра под давлением масла выталкивает коромысло, которое вращает вал, с закрепленной на нем стрелой шлагбаума.

 

ТИПОВАЯ КОНСТРУКЦИЯ 

 

 

1. Блок питания; 2. Энкодер; 3. Балансировочные пружины; 4. Привод; 5. Сигнальная лампа (может быть встроенной у некоторых моделей); 6. Стрела шлагбаума; 7. Блок управления; 8. Тумба (стойка) шлагбаума.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner