АНГАРНІ ВОРОТА І НЕСТАНДАРТНІ КОНСТРУКЦІЇ З ІНДИВІДУАЛЬНИМ ПРОЕКТАМ
Ангарні ворота DoorHan призначені для перекриття отворів у приміщеннях для технічного обслуговування та зберігання літаків різних класів — від широкофузеляжних до бізнес-класу. Комір такого типу може встановлюватися в корпусах інших призначених призначення — скрізь, де потрібна велика ширина та висота отвору, що відкривається, отвору.
Зони застосування
Авіаційні ангари, суднобудівні елінги, монтажно-випробувальні корпуси.
Ангарні ворота мають сертифікацію, що підтверджує
Особливості
Сучасний дизайн і естетичний зовнішній вигляд, високі експлуатаційні характеристики.
За останні 10 років вироблено понад 100 промислових об'єктів на всій території України.
Досвід проєктування ангарних воріт від 1932 року. Такого багатого досвіду немає в жодній фірми на ринку комірних систем.
Перевірена автоматика та система блокування дають змогу безпечно експлуатувати ворота. Надійні ущільнення забезпечують високі теплоізоляційні властивості.
Комплектація
Верхні напрямні здійснюються із закритих прокатних профілів, кронштейни кріплень мають можливість рихтування. Під час рихтування верхніх напрямних пред'являються вимоги до точності встановлення, які вказуються в проєктній документації.
У верхній частині воріт встановлені ролики, які перекочуються верхніми напрямними та передають горизонтальне вітрове навантаження на будівельні конструкції анкара.
Прив'язка верхніх напрямних воріт до будівельних конструкцій анкара здійснюється під час проєктування воріт. Після закінчення монтажу виконується виконавче знімання, після аналізу якого дається роздільна здатність на остаточне обварювання кронштейнів.
Система алюмінієвих профілів. Ущільнення, сендвіч-панелі та полікарбонат кріпляться до каркаса за допомогою спеціальних алюмінієвих профілів. Кольори каркаса, сендвіч-панелей, полікарбонату та профілів додатково погоджууються з замовником.
Залежно від технічного завдання та конструкторського рішення, підведення силового живлення до стулок воріт може відбуватися двома способами: тролейним струмопідводом або гнучким кабельним ланцюгом закритого типу.
Гнучкий кабельний ланцюг.
Створки воріт виготовляються із закритих прокатних профілів і розраховані не тільки на статичне вітрове, але й сумарне імпульсне навантаження вітру, відповідно до наведених у технічному завданні даними.
Ущільнення коміра мають високу міцність на розрив і розтягнення, мають гарні звукоізолювальні властивості. Стійкі до ультрафіолетового випромінювання вони зберігають свою гнучкість за низьких температур упродовж тривалого періоду експлуатації.
Перед відправленням замовнику всі елементи збираються на стапелі, де виробляються контрольні заміри та маркування. Роботи виконуються відповідно до вимог альбому «Установлення воріт».
Створки виготовляються з окремих рам, що мають транспортні габарити для зручності доставки на об'єкт.
Створки воріт проходять дробезтруминну обробку з подальшим нанесенням високоякісної емалі з текстурним глянсовим ефектом, яка має високу стійкість до атмосферних впливів, ультрафіолетових променів і агресивних погодних умов, має високу абразивну та ударну стійкість.
Мотор-редуктор комплектується спеціальною муфтою, що дає змогу розтормозити привод коміра та пересувати полотно в разі вимкнення електроенергії.
Для пересування воріт в екстрених випадках передбачена можливість витягнути спеціальну буксирувальну сережку та пересувати полотно за допомогою чергового транспорту.
Пересувається полотно воріт у разі вимкнення електроенергії за допомогою чергового транспорту або ручної лебідки.
Блоки керування полотен комір розробляються відповідно до технічного завдання замовника. Забезпечується плавний пуск і зупинка за командою оператора з переносного або стаціонарного пульта керування.
Для забезпечення безпеки під час експлуатації воріт, під час руху полотна працює світлова та звукова сигналізація.
Мотор-редуктори передають крутний момент за допомогою ланцюгового передавання на провідні колеса, розташовані в кожному полотні ангарних воріт. Система мотор-редукторів забезпечує надійне переміщення та зупинку кожного рухомого полотна в положенні, заданому проєктом.
Для зручності та безпеки експлуатації, ніші, у яких встановлюються мотор-редуктори та блоки керування, закриваються ролетами.
Нижні напрямні. За допомогою хімічних анкерних болтів встановлюються шпильки, далі шпали та рейка. Під час монтажу пред'являються особливі вимоги до точності їхнього встановлення. Встановлюється система кабельного нагрівання, яка в автоматичному режимі підтримує плюсову температуру в зоні ковзання нижнього ущільнення, запобігаючи його примерзанню. Забезпечується відведення талої води із зони нижніх напрямних.
Додаткова комплектація (опції)
Для проходу обслуговчого персоналу в полотнах воріт може бути утанована калітка з механічним замком і довідником. Під час відкривання калітки спрацьовує блокування для зупинки воріт.
Для проїзду чергового автотранспорту, у рухомому полотні відкатних воріт можливе встановлення автоматичних підіймальних секційних воріт.
Конструкція
1. Верхні напрямні коміра; 2. Струмопідведення; 3. Система алюмінієвих фасадних профілів; 4. Каркас коміра; 5. Аварійне відкривання; 6. Блок керування; 7. Мотор-редуктор; 8. Нижній опорний ролик.
Основні технічні характеристики
Приклади реалізованих об'єктів