Ще зовсім недавно основним засобом для обмеження і регулювання транспортного в'їзду на територію, були ворота. Застосування цього виду пристроїв було не завжди виправдано, оскільки передбачало наявність паркану і обмежувало не тільки в'їзд на територію, але і її огляд. Вихід з положення був знайдений, і на зміну традиційним в'їзних воріт прийшли легкі і елегантні автоматичні шлагбауми.
Автоматичний шлагбаум - це сучасний пристрій призначений для контролю доступу транспортних засобів на закриту або охоронювану територію, основними функціями якого є перепони і звільнення шляху машин наступним всередину або назовні обгородженого об'єкта.
Основна область застосування шлагбаумів – це гаражні комплекси, автостоянки і місця для парковок. Також їх використовують для обмеження в'їзду на закриті охоронювані території з високою і середньою інтенсивністю руху (від 50% до 100%), які можуть належати торговим комплексам або невеликим промисловим підприємствам. Зараз багатоповерхові будинки (ОСББ) закривають проїзд таким способом. В залежності від ширини в'їзду, довжина стріли бар'єру може змінюватись в межах від 2 до 8 метрів.
Конструктивно шлагбаум влаштований таким чином. На стійці (тумбі) встановлена стріла рухома, яка приводиться в рух (піднімається і опускається за допомогою електромеханічного або електрогідравлічного приводу. В місцях з обмеженою висотою підйому, можуть застосовуватися висувні моделі.
Конструкція шлагбаума складається з декількох елементів:
В залежності від особливостей об'єкта вибирається конструкція з довжиною стріли дозволяє перекрити проїзд, у разі якщо проїзд ширше 8 метрів, то встановлюються шлагбауми відразу з двох сторін
незалежно від типу або виробника, абсолютно будь-шлагбаум може бути автоматичним, для цього необхідно застосування декількох основних, необхідних для автоматичної експлуатації, елементів:
Це рейка, яка перегороджує шлях для руху транспортних засобів. Необхідна довжина стріли шлагбаума підбирається виходячи з ширини проїзної, в тому місці, де планується встановлення шлагбаума. Варто пам'ятати і розуміти що будь-яку стрілу шлагбаума можна підрізати на місці, якщо в процесі установки вона виявиться надто довгою, але величина на яку можна підрізати стрілу обмежена балансувальної пружиною шлагбаума, адже кожна пружина расчита на певну вагу і довжину стріли. Стріли для шлагбаумів виготовляються круглої або прямокутної форми. Круглі стріли використовуються в місцях, де спостерігаються сильні вітри, адже їх обтекамость дозволяє знизити вітрову навантаження на стрілу і сам механізм шлагбаума. Є випадки коли стрілу шлагбаума неможливо підняти вгору, наприклад: при в'їзді на підземну парковку, наприклад ширина проїзду на парковку 5 м, а висота всього 4, у такому випадку використовується 5-ти метрова стріла на яку встановлюється спеціальний механізм "зламу". Механізм "зламу" дозволяє розділити її на дві частини, перша частина, що ближче до тумбі шлагбаума, піднімається вгору, а друга частина залишається в горизонтальному положенні.
Лучше один раз купить оригинальный шлагбаум и пользоваться, чем покупать подделки и ремонтировать.
Продукция итальянской компании Faac Group широко представлены на нашем рынке и пользуются заслуженным спросом. Большинство моделей Faac работают на электрогидравлическом принципе, что обеспечивает им безусловное преимущество в плане безопасности и долговечности.
Автоматический шлагбаум Faac работает следующим образом. По сигналу с пульта управления или кнопки, электродвигатель приводит в движение маслонасос, который нагнетает масло в гидроцилиндр. Шток поршня цилиндра под давлением масла выталкивает коромысло, которое вращает вал, с закрепленной на нем стрелой шлагбаума.
1. Блок питания; 2. Энкодер; 3. Балансировочные пружины; 4. Привод; 5. Сигнальная лампа (может быть встроенной у некоторых моделей); 6. Стрела шлагбаума; 7. Блок управления; 8. Тумба (стойка) шлагбаума.